Reklamacja i zwroty | ||
Jeżeli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka lub zgłaszacie Państwo zastrzeżenia reklamacyjne do zakupionego produktu prosimy o zapoznanie się z poniższym opisem. |
||
Sposoby reklamacji zakupionych produktów | ||
Każdą reklamację prosimy zgłosić wysyłając e-maila: sklep@emimeble.pl lub telefonicznie pod nr tel. 785 928 127 • Odesłanie reklamacji odbywa się na koszt sprzedającego. • Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie. • Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii paragonu lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie "Emi" rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe. • Do towaru musi być dołączony opis uszkodzeń, prosimy o jak najdokładniejsze opisanie występujących wad. Umożliwi to szybszą diagnozę problemu i realizację danej reklamacji. |
||
• Wadliwy towar zostanie odebrany przez kuriera z wydrukowaną etykietą w ustalonym wcześniej dniu. • Po naprawie towar zostanie odesłany do klienta na koszt firmy "Emi" • Reklamacje towaru rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy "Emi" |
||
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest: | ||
• rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta, • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta. |
||
Każdy przedmiot jest zabezpieczony oraz sprawdzony przed wysyłką, a każda jest paczka dodatkowo ubezpieczona. Z uwagi na dużą liczbę uszkodzeń produktów w transporcie, prosimy bezwzględnie o sprawdzanie przesyłki (zawartości paczki) przy odbiorze, Jeżeli towar jest uszkodzony, należny niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia paczki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzona podpisem doręczyciela (protokół szkody). |
||
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron. | ||
Prawo do odstąpienia od umowy 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w formie papierowej drogą pocztową na adres "Emi" (wskazany poniżej) lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@emimeble.pl 3. Przesyłkę należy nadać na adres: "Emi" Szymon Działowy ul. Wolności 151 34-220 Maków Podhalański. 4. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 5. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. 6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. 7. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni. 8. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.
|